Så fik jeg endelig bogen

I dag fik jeg endelig min pakke fra Amazon, hvori bogen, som jeg har store forventninger til, lå. Jeg har modtaget How to improve dining room service, så jeg kan se, hvordan mr. Richard Saporito (ja, smag lige på hans navn) har arbejdet med det felt, som jeg også gerne vil kaste mig over – nemlig, hvordan bliver restauranter (og måske også caféer, take away-steder, bagere og meget andet) bedre til det der med kundeservice.

Min arbejdstese lige nu er, at det burde være meget simpelt, og at der nok ikke skal ret meget til for at gøre en stor forskel.

Men hvorfor er det så så svært med service i Danmark? Hvorfor har jeg bare gang på gang oplevet service svingende fra ligegyldig til dårlig? Og hvorfor satser restauranterne ikke bare mere på det? Jeg er sikker på, at en lille indsats vil gøre enorm forskel for kunderne.

Nu glæder jeg mig bare til at læse bogen og forhåbentlig blive klogere …

Advertisements
Tagged , , ,

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: